Säljskolan

Lär dig att skriva en säljplan, hur du inleder ett samtal, hitta bästa sättet att presentera din produkt/tjänst, och gå mot avslut smidigare – allt detta får du och mer på Säljskolan.

DEL 4: Nu har du lärt dig att göra en inledning, behovsanalys och presentation. Nu är det dags för det viktigaste, avslutet. Det är nu det gäller att få det berömda bläcket på papperet, att spika ordern. I det sista avsnittet av Entreprenör24:s Säljskolan berättar Peter Paunovic hur du ska ta hem affären.

Klicka på videon för att se sista delen av Säljskolan: 

DEL 3: Nästa steg i försäljningsprocessen är Presentation. När du har fångat kundens uppmärksamhet genom en bra inledning och gjort en behovsanalys genom att ställa rätt frågor, så är det viktigt att presentera din tjänst eller produkt på bästa möjliga sätt.

Klicka på videon för att få tips på hur du kan göra en bra presentation: 

 

DEL 2: Vad ska man tänka på när man gör en behovsanalys? Varför är det så viktigt? Hur skapar man en bra dialog med kunden? Vilka frågor ska man ställa i en behovsanalys?

Klicka på videon för att lära dig om hur du kan skapa en behovsanalys:  

 

DEL 1: I första avsnittet av Säljskolan tar Peter upp hur man gör en grym inledning; hur lång ska en inledning vara? Hur ska man lägga upp den? Vad ska man fråga i ett samtal?

Klicka på videon för att se när säljexperten Peter Paunovic ger er första inblicket av Säljskolan: